Sponsoren

Hier vindt u alle sponsoren van de Oranjevereniging Zoutelande. Vergeet vooral niet een bezoekje aan (de websites van) onze sponsoren te brengen, want zonder sponsoren kunnen wij niets organiseren!

Maxima-sponsoren

Eetcafé De Babbel Ouderwetse fiets met een groot en klein wiel Eetcafé Royal

Zelf sponsor worden? Sponsor mogelijkheden vanaf 01-04-2020

Ariane €50

• U mag uw BANIER ophangen of uw advertentie digitaal weergeven via de schermen, 2 dagen in de FEESTTENT.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op de FLYERS.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op de onze WEBSITE, met een link naar uw eigen website.
  • U bent NIET automatisch lid. Het lidmaatschap kost € 10,-- incasso. Uw partner en gezinsleden op uw privé adres t/m 15 jaar, zijn dan mede lid.

Alexia €100

• Uw bedrijfsnaam wordt iets groter uitgelicht op de FLYERS.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op onze WEBSITE, met een link naar uw eigen website.
  • U heeft VRIJ ENTREE op de “KONINGSNACHT”, voor 2 personen.
  • U bent NIET automatisch lid. Het lidmaatschap kost € 10,-- incasso. Uw partner en uw gezinsleden op uw privé adres t/m 15 jaar, zijn dan mede lid.

Amalia €250

• U mag uw BANIER ophangen op een PROMINENTE plek en uw advertentie ook digitaal weergeven via de schermen, 2 dagen in de FEESTTENT.
  • Uw bedrijfsnaam wordt GROOT uitgelicht op de FLYERS.
  • U bent AUTOMATISCH LID van de O.V. Zoutelande, uw partner en gezinsleden op uw privé adres, zijn allen medelid en zij hebben vanaf 16 jaar dus ook VRIJ ENTREE op de “KONINGSNACHT”.
  • Bent of wordt u privé ook lid, dan wordt dat natuurlijk zeer op prijs gesteld!

Maxima €500

• Uw NAAM met LOGO staan voorop de FLYERS.
  • Uw BEDRIJSNAAM met LOGO, staan op onze WEBSITE, met een link naar uw eigen website.

Wilt u een nieuwe banier of verdere informatie, neem dan contact op met een van onze bestuursleden.